mPTech to polski producent telefonów i smartfonów z czystym Androidem. Należy do Grupy Kapitałowej TelForceOne, jednego z największych producentów i dystrybutorów elektroniki użytkowej w Polsce i Europie Środkowo Wschodniej. Od kilku lat, myPhone wzmacnia swoją pozycję na rynku, będąc bezkonkurencyjnym liderem wśród polskich producentów urządzeń mobilnych, a także z sukcesem rozwijając sprzedaż w ponad 17 krajach w Europie.
W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy otwartych i kompetentnych osób do pracy w naszym zespole.
- przyjmowanie i koordynowanie realizacji zamówień
- pomoc w przygotowaniu i prezentacji ofert handlowych
- nawiązywanie i utrzymywanie relacji telefonicznych z klientami
- weryfikacja, uzupełnianie i tworzenie bazy danych o klientach
- tłumaczenia
- sporządzanie dokumentacji handlowej
- wsparcie w czynnościach biurowych realizowanych dla Działu Sprzedaży
- komunikatywna znajomość języka angielskiego lub francuskiego w mowie i piśmie, znajomość innych języków obcych będzie dodatkowym atutem
- umiejętność nawiązywania i budowania relacji z klientami
- umiejętność pracy zespołowej
- znajomość MS Office
- koncentracja na realizacji celów, wysoka samodyscyplina w planowaniu i realizowaniu zadań, efektywność w działaniu
- zainteresowanie elektroniką użytkowa mile widziane
- kreatywność
- interesującą pracę w polskiej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w środowisku międzynarodowym
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- system wynagrodzeń adekwatny do osiąganych rezultatów oraz realizowanych zadań
- możliwość rozwoju zawodowego
- dostęp do dodatkowych świadczeń pozafinansowych m.in. karta sportowa, opieka medyczna
- lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)
- darmowy parking dla naszych Pracowników