mPTech Sp. z o.o.
Aplikacja na stanowisko: Specjalista ds. Trade Marketingu
Region: dolnośląskie
Nr ref.: STM/mPTech/02/2021
  • O Firmie
  • Obowiązki
  • Wymagania
  • Oferujemy
Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także pioniera polskiej telefonii komórkowej – markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Jako jedyny polski producent jesteśmy partnerem Google. Stale współpracujemy z największymi globalnymi firmami technologicznymi takimi, jak Foxcon czy Qualcom, a także ze znanymi sieciami elektromarketów i marketów oraz z największymi operatorami sieci GSM. Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy klika milionów urządzeń. Działamy w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy już ponad 180 osób realizujących swoje zadania z pasją.
Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także pioniera polskiej telefonii komórkowej – markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Jako jedyny polski producent jesteśmy partnerem Google. Stale współpracujemy z największymi globalnymi firmami technologicznymi takimi, jak Foxcon czy Qualcom, a także ze znanymi sieciami elektromarketów i marketów oraz z największymi operatorami sieci GSM. Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy klika milionów urządzeń. Działamy w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy już ponad 180 osób realizujących swoje zadania z pasją.
• opracowywanie i organizacja wydarzeń trade marketingowych zgodnie z przyjętą strategią • implementacja akcji promocyjnych u kluczowych klientów (szczególnie w ich kanałach e-commerce) • dobór asortymentu oraz prezentacja produktów na stronach internetowych klientów • współpraca z klientami w zakresie kreowania wizerunku marki, ekspozycji produktów • nadzór nad Platformą B2B w zakresie implementacji aktualnych promocji • analiza działań konkurencji w obszarze aktywności promocyjnych • planowanie i kontrola budżetu • raportowanie i ocena skuteczności działań promocyjnych • współpraca z Działem Marketingu
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min. 2 lata) • doświadczenie w kreowaniu i przeprowadzaniu akcji promocyjnych • ogólna wiedza dotycząca sprzedaży w kanale e-commerce • kreatywne myślenie, podejście „out of the box thinking” • łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji ze współpracownikami oraz klientami zewnętrznymi • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne • koncentracja na realizacji celów biznesowych
• ciekawą, pełną wyzwań pracę w nowoczesnej firmie z dużym potencjałem rozwojowym • możliwość kształtowania strategii marketingowych • samodzielność w ramach wykonywanych obowiązków • otwartość na Twoje pomysły i możliwość kreowania własnych rozwiązań • możliwość nawiązania stabilnej i długotrwałej współpracy • przyjazne środowisko i atmosferę pracy • pracę w zgranym zespole oraz pełne wsparcie we wdrożeniu w obowiązki • lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)
Dane kontaktowe
Dokumenty aplikacyjne
Plik
Proszę podać Pani/ Pana oczekiwania finansowe (proszę wpisać kwotę BRUTTO)
  • *