Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także pioniera polskiej telefonii komórkowej – markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Jako jedyny polski producent jesteśmy partnerem Google. Stale współpracujemy z największymi globalnymi firmami technologicznymi takimi, jak Foxcon czy Qualcom, a także ze znanymi sieciami elektromarketów i marketów oraz z największymi operatorami sieci GSM. Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy klika milionów urządzeń. Działamy w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy już ponad 180 osób realizujących swoje zadania z pasją.
Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także pioniera polskiej telefonii komórkowej – markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Jako jedyny polski producent jesteśmy partnerem Google. Stale współpracujemy z największymi globalnymi firmami technologicznymi takimi, jak Foxcon czy Qualcom, a także ze znanymi sieciami elektromarketów i marketów oraz z największymi operatorami sieci GSM. Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy klika milionów urządzeń. Działamy w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy już ponad 180 osób realizujących swoje zadania z pasją.
• opracowywanie i organizacja wydarzeń trade marketingowych zgodnie z przyjętą strategią
• implementacja akcji promocyjnych u kluczowych klientów (szczególnie w ich kanałach e-commerce)
• dobór asortymentu oraz prezentacja produktów na stronach internetowych klientów
• współpraca z klientami w zakresie kreowania wizerunku marki, ekspozycji produktów
• nadzór nad Platformą B2B w zakresie implementacji aktualnych promocji
• analiza działań konkurencji w obszarze aktywności promocyjnych
• planowanie i kontrola budżetu
• raportowanie i ocena skuteczności działań promocyjnych
• współpraca z Działem Marketingu
• doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min. 2 lata)
• doświadczenie w kreowaniu i przeprowadzaniu akcji promocyjnych
• ogólna wiedza dotycząca sprzedaży w kanale e-commerce
• kreatywne myślenie, podejście „out of the box thinking”
• łatwość w nawiązywaniu kontaktów i budowaniu relacji ze współpracownikami oraz klientami zewnętrznymi
• wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
• koncentracja na realizacji celów biznesowych
• ciekawą, pełną wyzwań pracę w nowoczesnej firmie z dużym potencjałem rozwojowym
• możliwość kształtowania strategii marketingowych
• samodzielność w ramach wykonywanych obowiązków
• otwartość na Twoje pomysły i możliwość kreowania własnych rozwiązań
• możliwość nawiązania stabilnej i długotrwałej współpracy
• przyjazne środowisko i atmosferę pracy
• pracę w zgranym zespole oraz pełne wsparcie we wdrożeniu w obowiązki
• lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)