mPTech to polski producent telefonów i smartfonów z czystym Androidem. Należy do Grupy Kapitałowej TelForceOne, jednego z największych producentów i dystrybutorów elektroniki użytkowej w Polsce i Europie Środkowo Wschodniej. Od kilku lat, myPhone wzmacnia swoją pozycję na rynku, będąc bezkonkurencyjnym liderem wśród polskich producentów urządzeń mobilnych, a także z sukcesem rozwijając sprzedaż w ponad 17 krajach w Europie.
W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy otwartych i kompetentnych osób do pracy w naszym zespole.
- przyjmowanie i koordynowanie realizacji zamówień
- pomoc w przygotowaniu i prezentacji ofert handlowych
- nawiązywanie i utrzymywanie relacji telefonicznych z klientami
- weryfikacja, uzupełnianie i tworzenie bazy danych o klientach
- tłumaczenia
- sporządzanie dokumentacji handlowej
- wsparcie w czynnościach biurowych realizowanych dla Działu Sprzedaży
- komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- umiejętność nawiązywania i budowania relacji z klientami
- umiejętność pracy w zespole
- znajomość praktyczna MS Office
- wytrwałość w realizacji wyznaczonych celów
- wysoka samodyscyplina w planowaniu i realizowaniu zadań
- zainteresowanie elektroniką użytkową mile widziane
- kreatywność
- interesującą pracę w polskiej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w środowisku międzynarodowym
- umowę o pracę lub jeśli wolisz umowę zlecenie
- możliwość rozwoju zawodowego
- dostęp do dodatkowych świadczeń pozapłacowych m.in. karta sportowa, opieka medyczna
- lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)
- darmowy parking dla naszych Pracowników