mPTech to polski producent telefonów i smartfonów z czystym Androidem. Należy do Grupy Kapitałowej TelForceOne, jednego z największych producentów i dystrybutorów elektroniki użytkowej w Polsce i Europie Środkowo Wschodniej. Od kilku lat, myPhone wzmacnia swoją pozycję na rynku, będąc bezkonkurencyjnym liderem wśród polskich producentów urządzeń mobilnych, a także z sukcesem rozwijając sprzedaż w ponad 17 krajach w Europie.
Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także pioniera polskiej telefonii komórkowej – markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Jako jedyny polski producent jesteśmy partnerem Google. Stale współpracujemy z największymi globalnymi firmami technologicznymi takimi, jak Foxcon czy Qualcom, a także ze znanymi sieciami elektromarketów i marketów oraz z największymi operatorami sieci GSM. Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy klika milionów urządzeń. Działamy w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy już ponad 180 osób realizujących swoje zadania z pasją.
• obsługa platform sprzedażowych – Amazon, Allegro, eBay, sklep internetowy (Magento)
• tworzenie i weryfikacja poprawności tytułów, opisów produktów, ofert, cenników, a także ich ciągłe udoskonalanie, aktualizowanie i optymalizowanie pod kątem wyszukiwarek (SEO)
• monitorowanie rynku, działań konkurencji i trendów rynkowych w zakresie e-commerce
• dbanie o atrakcyjność i aktualność oferty na platformach sprzedażowych
• wdrażanie dodatkowych funkcjonalności wspierających sprzedaż na marketplace’ach
• monitorowanie realizacji celów sprzedażowych i raportowanie wyników
• zaawansowana znajomość obsługi platform sprzedażowych Amazon, Allegro, eBay
• wiedza z zakresu procesów e-commerce
• podstawowa wiedza z zakresu SEO i optymalizacji opisów produktów
• znajomość zasad działania algorytmów wyszukiwarek produktów na marketplace’ach - A9 i Cassini (weryfikacja podczas procesu rekrutacyjnego)
• znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B2), znajomość języka
niemieckiego będzie dodatkowym atutem
• analityczne podejście do powierzonych zadań
• znajomość analityki sprzedażowej (mile widziany certyfikat Google Analytics Individual)
• umiejętność analizy i wyciągania wniosków z realizowanych działań
• komunikatywność i umiejętność budowanie relacji ze współpracownikami
• dobra organizacja pracy, terminowość
• samodzielność, odpowiedzialność i orientacja na cel
• ciekawą, pełną wyzwań pracę w nowoczesnej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w środowisku międzynarodowym
• możliwość uczestnictwa w projektach dotyczących rozwoju kanału e-commerce u czołowego polskiego producenta i dystrybutora urządzeń mobilnych
• samodzielność w ramach wykonywanych obowiązków
• otwartość na Twoje pomysły i możliwość kreowania własnych rozwiązań
• przyjazne środowisko i atmosferę pracy
• pracę w zgranym zespole oraz pełne wsparcie we wdrożeniu w obowiązki
• lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)
• darmowy parking dla naszych Pracowników