mPTech to polski producent telefonów i smartfonów z czystym Androidem. Należy do Grupy Kapitałowej TelForceOne, jednego z największych producentów i dystrybutorów elektroniki użytkowej w Polsce i Europie Środkowo Wschodniej. Od kilku lat, myPhone wzmacnia swoją pozycję na rynku, będąc bezkonkurencyjnym liderem wśród polskich producentów urządzeń mobilnych, a także z sukcesem rozwijając sprzedaż w ponad 17 krajach w Europie.
Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także pioniera polskiej telefonii komórkowej – markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Jako jedyny polski producent jesteśmy partnerem Google. Stale współpracujemy z największymi globalnymi firmami technologicznymi takimi, jak Foxcon czy Qualcom, a także ze znanymi sieciami elektromarketów i marketów oraz z największymi operatorami sieci GSM. Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy klika milionów urządzeń. Działamy w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy już ponad 180 osób realizujących swoje zadania z pasją.
• przygotowywanie strategii dla kampanii online realizowanych na rzecz wybranych produktów
• samodzielne planowanie, realizacja i bieżąca optymalizacja kampanii Google AdWords,
Allegro Ads, Amazon Ads, eBay Ads, Ceneo, Criteo ze szczególnym nastawieniem na KPI
sprzedażowe
• obsługa narzędzi marketing automation – Edrone, w tym tworzenie baz klientów i ich
segmentacja oraz planowanie działań skierowanych do określonych grup docelowych
• pełna analityka działań, opracowywanie raportów i przygotowywanie rekomendacji
• optymalizacja budżetów kampanii pod kątem ich efektywności i prognozowanie zwrotu z
inwestycji
• monitorowanie działań konkurencji w obrębie działań promocyjnych e-commerce i wdrażanie najlepszych praktyk rynkowych
• doświadczenie w obsłudze i zaawansowana znajomość narzędzi Google AdWords, Google Analytics (w tym Google Shopping i Google Merchant Center) – mile widziane certyfikaty Google Ads
• zaawansowana znajomość Excela i umiejętności analityczne
• doświadczenie w kampaniach e-commerce, performance, nastawionych na efekt – sprzedaż, leady, traffic
• mile widziane doświadczenie w prowadzeniu Allegro Ads, Amazon Ads, eBay Ads i innych
digitalowych kampanii w modelach efektywnościowych
• znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B2), znajomość języka
niemieckiego będzie dodatkowym atutem
• dobra organizacja pracy, terminowość
• samodzielność, odpowiedzialność, orientacja na cel
• ciekawą, pełną wyzwań pracę w nowoczesnej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w środowisku międzynarodowym
• możliwość uczestnictwa w projektach dotyczących rozwoju kanału e-commerce u czołowego polskiego producenta i dystrybutora urządzeń mobilnych
• samodzielność w ramach wykonywanych obowiązków
• otwartość na Twoje pomysły i możliwość kreowania własnych rozwiązań
• przyjazne środowisko i atmosferę pracy
• pracę w zgranym zespole oraz pełne wsparcie we wdrożeniu w obowiązki
• dostęp do dodatkowych świadczeń pozapłacowych: karta sportowa, ubezpieczenie grupowe
• lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)
• darmowy parking dla naszych Pracowników