mPTech Sp. z o.o.
Aplikacja na stanowisko: Specjalista ds. Kampanii Google Adwords, SEM, PPC
Region: dolnośląskie
Nr ref.: SE/mPTech/06/2020
  • O Firmie
  • Obowiązki
  • Wymagania
  • Oferujemy
mPTech to polski producent telefonów i smartfonów z czystym Androidem. Należy do Grupy Kapitałowej TelForceOne, jednego z największych producentów i dystrybutorów elektroniki użytkowej w Polsce i Europie Środkowo Wschodniej. Od kilku lat, myPhone wzmacnia swoją pozycję na rynku, będąc bezkonkurencyjnym liderem wśród polskich producentów urządzeń mobilnych, a także z sukcesem rozwijając sprzedaż w ponad 17 krajach w Europie.
Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także pioniera polskiej telefonii komórkowej – markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Jako jedyny polski producent jesteśmy partnerem Google. Stale współpracujemy z największymi globalnymi firmami technologicznymi takimi, jak Foxcon czy Qualcom, a także ze znanymi sieciami elektromarketów i marketów oraz z największymi operatorami sieci GSM. Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy klika milionów urządzeń. Działamy w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy już ponad 180 osób realizujących swoje zadania z pasją.
• przygotowywanie strategii dla kampanii online realizowanych na rzecz wybranych produktów • samodzielne planowanie, realizacja i bieżąca optymalizacja kampanii Google AdWords, Allegro Ads, Amazon Ads, eBay Ads, Ceneo, Criteo ze szczególnym nastawieniem na KPI sprzedażowe • obsługa narzędzi marketing automation – Edrone, w tym tworzenie baz klientów i ich segmentacja oraz planowanie działań skierowanych do określonych grup docelowych • pełna analityka działań, opracowywanie raportów i przygotowywanie rekomendacji • optymalizacja budżetów kampanii pod kątem ich efektywności i prognozowanie zwrotu z inwestycji • monitorowanie działań konkurencji w obrębie działań promocyjnych e-commerce i wdrażanie najlepszych praktyk rynkowych
• doświadczenie w obsłudze i zaawansowana znajomość narzędzi Google AdWords, Google Analytics (w tym Google Shopping i Google Merchant Center) – mile widziane certyfikaty Google Ads • zaawansowana znajomość Excela i umiejętności analityczne • doświadczenie w kampaniach e-commerce, performance, nastawionych na efekt – sprzedaż, leady, traffic • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu Allegro Ads, Amazon Ads, eBay Ads i innych digitalowych kampanii w modelach efektywnościowych • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B2), znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem • dobra organizacja pracy, terminowość • samodzielność, odpowiedzialność, orientacja na cel
• ciekawą, pełną wyzwań pracę w nowoczesnej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w środowisku międzynarodowym • możliwość uczestnictwa w projektach dotyczących rozwoju kanału e-commerce u czołowego polskiego producenta i dystrybutora urządzeń mobilnych • samodzielność w ramach wykonywanych obowiązków • otwartość na Twoje pomysły i możliwość kreowania własnych rozwiązań • przyjazne środowisko i atmosferę pracy • pracę w zgranym zespole oraz pełne wsparcie we wdrożeniu w obowiązki • dostęp do dodatkowych świadczeń pozapłacowych: karta sportowa, ubezpieczenie grupowe • lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską) • darmowy parking dla naszych Pracowników
Dane kontaktowe
Dokumenty aplikacyjne
Plik
Oczekiwania finansowe (proszę podać kwotę brutto)