Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także pioniera polskiej telefonii komórkowej – markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Jako jedyny polski producent jesteśmy partnerem Google. Stale współpracujemy z największymi globalnymi firmami technologicznymi takimi, jak Foxcon czy Qualcom, a także ze znanymi sieciami elektromarketów i marketów oraz z największymi operatorami sieci GSM. Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy klika milionów urządzeń. Działamy w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy już ponad 180 osób realizujących swoje zadania z pasją.
Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także pioniera polskiej telefonii komórkowej – markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Jako jedyny polski producent jesteśmy partnerem Google. Stale współpracujemy z największymi globalnymi firmami technologicznymi takimi, jak Foxcon czy Qualcom, a także ze znanymi sieciami elektromarketów i marketów oraz z największymi operatorami sieci GSM. Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy klika milionów urządzeń. Działamy w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy już ponad 180 osób realizujących swoje zadania z pasją.
• budowanie, wdrażanie i monitoring realizacji strategii marketingowej
• współpraca z innymi działami Spółki w zakresie przygotowania produktu do wprowadzania na rynek (wybór produktów i jego cech, kreatywna praca nad opakowaniem, design produktu)
• opracowywanie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej dla poszczególnych marek własnych
• wdrażanie i rozwój działań reklamowych i public relations (akcji promocyjnych, sponsoringowych, ambasadorskich, poszukiwanie i testowanie nowych kanałów komunikacji)
• nadzór i realizacja kampanii marketingowych omnichanel w tym również TV (wybór odpowiednich kanałów, planowanie i synchronizacja działań w czasie, zakup mediów, realizacja spotów reklamowych, nadzór nad spójnością działań)
• bieżące monitorowanie działań konkurencji w zakresie działań marketingowych i portfolio produktowego
• odpowiedzialność za całość działań marketingowo-promocyjnych oraz merchandisingowych dla Klienta sieciowego w Polsce i na rynkach zagranicznych (współpraca z największymi sieciami elektromarketów, marketów oraz operatorów GSM)
• organizowanie i nadzorowanie badań rynkowych nowych produktów i usług
• współtworzenie wydarzeń eventowych (targi międzynarodowe, konferencje, eventy branżowe i wyjazdy incentive)
• współpraca z dostawcami i agencjami zewnętrznymi (briefing, analiza ofert, negocjacje, nadzór nad egzekucją działań)
• planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym, dobór optymalnego media-mix
• analiza efektywnościowa działań oraz rekomendacje i modyfikacje zadań na tej podstawie
• zarządzanie zespołem
• minimum 3 lata doświadczenia w dziedzinie zarządzania marketingiem, budowaniem marki,
• doświadczenie w zarządzania zespołem, zdolności przywódcze,
• praktyczna znajomość zagadnień związanych z tworzeniem i wdrażaniem strategii
marketingowej i wspierającej sprzedaż,
• mile widziane doświadczenie w prowadzeniu projektów z implementacji narzędzi IT w marketingu i sprzedaży,
• wysokie zdolności komunikacyjne,
• kreatywność i otwartość na działania niestandardowe,
• znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
• zaangażowanie i inicjatywa,
• samodzielność i samodyscyplina,
• nastawienie na efektywność działań.
• interesującą pracę w firmie z dużym potencjałem rozwojowym w środowisku międzynarodowym,
• możliwość realnego wpływu na kierunek rozwoju firmy,
• samodzielne stanowisko, dużą decyzyjność,
• pracę z największymi operatorami GSM w Polsce i za granicą, a także znanymi sieciami
handlowymi w całej Europie,
• udział w międzynarodowych imprezach targowych/ wystawienniczych (formuła uzależniona od sytuacji epidemicznej)
• stały rozwój własnych kompetencji oraz możliwość realizacji nieszablonowych pomysłów,
• satysfakcjonujące wynagrodzenie odpowiadające kwalifikacjom oraz zaangażowaniu,
• niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop, dostęp do samochodu służbowego),
• zespół, w którym każdy jest ekspertem w innej dziedzinie, każdy realizuje swoje cele, ale razem tworzymy zgraną całość i doskonale się dogadujemy,
• styl non korpo.