mPTech Sp. z o.o.
Aplikacja na stanowisko: Kierownik Działu Marketingu
Region: dolnośląskie
Nr ref.: KDM/mPTech/04/2021
  • O Firmie
  • Obowiązki
  • Wymagania
  • Oferujemy
Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także pioniera polskiej telefonii komórkowej – markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Jako jedyny polski producent jesteśmy partnerem Google. Stale współpracujemy z największymi globalnymi firmami technologicznymi takimi, jak Foxcon czy Qualcom, a także ze znanymi sieciami elektromarketów i marketów oraz z największymi operatorami sieci GSM. Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy klika milionów urządzeń. Działamy w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy już ponad 180 osób realizujących swoje zadania z pasją.
Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także pioniera polskiej telefonii komórkowej – markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Jako jedyny polski producent jesteśmy partnerem Google. Stale współpracujemy z największymi globalnymi firmami technologicznymi takimi, jak Foxcon czy Qualcom, a także ze znanymi sieciami elektromarketów i marketów oraz z największymi operatorami sieci GSM. Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy klika milionów urządzeń. Działamy w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy już ponad 180 osób realizujących swoje zadania z pasją.
• budowanie, wdrażanie i monitoring realizacji strategii marketingowej • współpraca z innymi działami Spółki w zakresie przygotowania produktu do wprowadzania na rynek (wybór produktów i jego cech, kreatywna praca nad opakowaniem, design produktu) • opracowywanie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej dla poszczególnych marek własnych • wdrażanie i rozwój działań reklamowych i public relations (akcji promocyjnych, sponsoringowych, ambasadorskich, poszukiwanie i testowanie nowych kanałów komunikacji) • nadzór i realizacja kampanii marketingowych omnichanel w tym również TV (wybór odpowiednich kanałów, planowanie i synchronizacja działań w czasie, zakup mediów, realizacja spotów reklamowych, nadzór nad spójnością działań) • bieżące monitorowanie działań konkurencji w zakresie działań marketingowych i portfolio produktowego • odpowiedzialność za całość działań marketingowo-promocyjnych oraz merchandisingowych dla Klienta sieciowego w Polsce i na rynkach zagranicznych (współpraca z największymi sieciami elektromarketów, marketów oraz operatorów GSM) • organizowanie i nadzorowanie badań rynkowych nowych produktów i usług • współtworzenie wydarzeń eventowych (targi międzynarodowe, konferencje, eventy branżowe i wyjazdy incentive) • współpraca z dostawcami i agencjami zewnętrznymi (briefing, analiza ofert, negocjacje, nadzór nad egzekucją działań) • planowanie i zarządzanie budżetem marketingowym, dobór optymalnego media-mix • analiza efektywnościowa działań oraz rekomendacje i modyfikacje zadań na tej podstawie • zarządzanie zespołem
• minimum 3 lata doświadczenia w dziedzinie zarządzania marketingiem, budowaniem marki, • doświadczenie w zarządzania zespołem, zdolności przywódcze, • praktyczna znajomość zagadnień związanych z tworzeniem i wdrażaniem strategii marketingowej i wspierającej sprzedaż, • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu projektów z implementacji narzędzi IT w marketingu i sprzedaży, • wysokie zdolności komunikacyjne, • kreatywność i otwartość na działania niestandardowe, • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 • zaangażowanie i inicjatywa, • samodzielność i samodyscyplina, • nastawienie na efektywność działań.
• interesującą pracę w firmie z dużym potencjałem rozwojowym w środowisku międzynarodowym, • możliwość realnego wpływu na kierunek rozwoju firmy, • samodzielne stanowisko, dużą decyzyjność, • pracę z największymi operatorami GSM w Polsce i za granicą, a także znanymi sieciami handlowymi w całej Europie, • udział w międzynarodowych imprezach targowych/ wystawienniczych (formuła uzależniona od sytuacji epidemicznej) • stały rozwój własnych kompetencji oraz możliwość realizacji nieszablonowych pomysłów, • satysfakcjonujące wynagrodzenie odpowiadające kwalifikacjom oraz zaangażowaniu, • niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop, dostęp do samochodu służbowego), • zespół, w którym każdy jest ekspertem w innej dziedzinie, każdy realizuje swoje cele, ale razem tworzymy zgraną całość i doskonale się dogadujemy, • styl non korpo.
Dane kontaktowe
Dokumenty aplikacyjne
Plik
Proszę podać Pani/ Pana oczekiwania finansowe (proszę wpisać kwotę BRUTTO)
  • *