TelForceOne S.A.
Aplikacja na stanowisko: Specjalista ds. kontaktu z klientem B2B
Region: dolnośląskie
Nr ref.: SOK/01/2017
  • O Firmie
  • Obowiązki
  • Wymagania
  • Oferujemy
Świetnie trafiłeś. TelForceOne to międzynarodowa firma, będąca liderem na polskim rynku akcesoriów do urządzeń mobilnych. Działamy na rynku od 2001 roku, a w 2007 mieliśmy swój debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Stały i dynamiczny rozwój sprawia, że poszukujemy nowych pracowników na wiele stanowisk.
Marzysz o przyjemnej pracy w prężnie rozwijającej się firmie? Wyobrażasz sobie siebie wśród doświadczonych, przyjaźnie nastawionych współpracowników? Liczysz na możliwość podejmowania nowych wyzwań i rozwoju swojej kariery zawodowej?
• Sprzedaż pełnej gamy produktów znajdujących się w portfolio firmy do stałych partnerów biznesowych firmy • Profesjonalna obsługa Klientów • Przyjmowanie i realizacja zamówień • Budowanie trwałych relacji handlowych • Rozbudowa bazy klientów o nowych kontrahentów • Realizacja planów i zadań sprzedażowych • Współudział w tworzeniu ofert i akcji promocyjnych
• Mile widziane doświadczenie w sprzedaży • Chęć i ciekawość poznawania innych ludzi • Łatwość rozmawiania • Naturalna umiejętność nawiązywania dobrych relacji • Samodzielność w działaniu, dynamika, inicjatywa, zorientowanie na sukces
• Pracę w nowoczesnej i szybko rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku polskim i europejskim • Stałe dni i godziny pracy (od 9:00 do 17:00) • Atrakcyjny system wynagrodzeń adekwatny do wyników i realizowanych zadań • Pakiet szkoleń wdrażających do pracy oraz gwarantujących rozwój kompetencji • Współpracę z miłymi, pozytywnie nastawionym ludźmi • Współpracę z najlepszymi specjalistami w swojej dziedzinie • Możliwość skorzystania z karty sportowej, opieki medycznej i ubezpieczenia na życie
Dane kontaktowe
Dokumenty aplikacyjne
Plik
Doświadczenie w sprzedaży
Dlaczego chcesz pracować w obszarze sprzedaży?
Oczekiwania finansowe (proszę podać kwotę netto)