mPTech Sp. z o.o.
Aplikacja na stanowisko: Asystent/tka Działu Sprzedaży Zagranicznej
Region: dolnośląskie
Nr ref.: ADSZ/mPTech/09/2020
  • O Firmie
  • Obowiązki
  • Wymagania
  • Oferujemy
mPTech to polski producent telefonów i smartfonów z czystym Androidem. Należy do Grupy Kapitałowej TelForceOne, jednego z największych producentów i dystrybutorów elektroniki użytkowej w Polsce i Europie Środkowo Wschodniej. Od kilku lat, myPhone wzmacnia swoją pozycję na rynku, będąc bezkonkurencyjnym liderem wśród polskich producentów urządzeń mobilnych, a także z sukcesem rozwijając sprzedaż w ponad 17 krajach w Europie.
Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także pioniera polskiej telefonii komórkowej – markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Jako jedyny polski producent jesteśmy partnerem Google. Stale współpracujemy z największymi globalnymi firmami technologicznymi takimi, jak Foxcon czy Qualcom, a także ze znanymi sieciami elektromarketów i marketów oraz z największymi operatorami sieci GSM. Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy klika milionów urządzeń. Działamy w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy już ponad 180 osób realizujących swoje zadania z pasją.
• utrzymywanie relacji z klientami i ich kompleksowa obsługa • przyjmowanie i wprowadzanie zamówień do systemu • koordynowanie procesu realizacji zamówień • monitorowanie terminowości wysyłek towaru do klientów • udzielanie informacji klientom na temat dostępności towaru • weryfikacja, uzupełnianie i tworzenie bazy danych o klientach • obsługa elektronicznej wymiany dokumentów na poziomie zamówień, faktur, awizacji • wstępna windykacja należności klienta • wsparcie w czynnościach biurowych realizowanych dla Działu Sprzedaży
• komunikatywna znajomość j. angielskiego (warunek konieczny) • doświadczenie w obszarze sprzedaży/ obsłudze klienta mile widziane • zainteresowanie elektroniką użytkową mile widziane • łatwość w nawiązywaniu kontaktów i wysoka kultura osobista • otwartość na potrzeby klienta • znajomość MS Office • umiejętność pracy w grupie • dobra organizacja pracy • zaangażowanie i odpowiedzialność za powierzone zadania
• interesującą pracę w polskiej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w branży elektroniki użytkowej • możliwość rozwoju zawodowego • miłą atmosferę pracy w zgranym zespole • pełne wsparcie we wdrożeniu w obowiązki • lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską) • darmowy parking dla naszych Pracowników
Dane kontaktowe
Dokumenty aplikacyjne
Plik
Proszę podać Pani/ Pana oczekiwania finansowe (proszę wpisać kwotę BRUTTO)
Znajomość j. angielskiego na poziomie
  • *