mPTech to polski producent telefonów i smartfonów z czystym Androidem. Należy do Grupy Kapitałowej TelForceOne, jednego z największych producentów i dystrybutorów elektroniki użytkowej w Polsce i Europie Środkowo Wschodniej. Od kilku lat, myPhone wzmacnia swoją pozycję na rynku, będąc bezkonkurencyjnym liderem wśród polskich producentów urządzeń mobilnych, a także z sukcesem rozwijając sprzedaż w ponad 17 krajach w Europie.
W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy otwartych i kompetentnych osób do pracy w naszym zespole.
- planowanie i prowadzenie kampanii internetowych, które są skuteczne i mierzalne
- opracowywanie strategii wykorzystania płatnych i organicznych kanałów w celu pozyskania klientów
- zarządzanie budżetami kampanii
- budowa lejka konwersji, analiza skuteczności pozyskiwania leadów i jego optymalizacja
- rekomendowanie rozwiązań i strategii w obszarze performance marketingu
- minimum roczne doświadczenie w prowadzeniu kampanii płatnych
- doświadczenie w prowadzeniu kampanii sprzedażowych online
- prowadzenie działań z obszaru outbound marketing i lead generation (www, email)
- praktyczna znajomość SEO/SEM/PPC
- umiejętność planowania, analizy i raportowania kampanii marketingowych
- dobra organizacja pracy, szybkość działania
- chęć ciągłego kształcenia się w zakresie reklamy w mediach społecznościowych i nie tylko
- interesującą pracę w polskiej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w środowisku międzynarodowym
- dostęp do wiedzy z zakresu nowoczesnych technologii
- pracę w zgranym zespole oraz pełne wsparcie we wdrożeniu w obowiązki
- możliwość współpracy z dużymi globalnymi klientami
- atmosferę pracy sprzyjającą kreatywności i otwartości na wymianę doświadczeń
- dostęp do dodatkowych świadczeń pozapłacowych m.in. karta sportowa, opieka medyczna
- lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)
- darmowy parking dla naszych Pracowników
- aromatyczną kawę bez ograniczeń