mPTech to polski producent telefonów i smartfonów z czystym Androidem. Należy do Grupy Kapitałowej TelForceOne, jednego z największych producentów i dystrybutorów elektroniki użytkowej w Polsce i Europie Środkowo Wschodniej. Od kilku lat, myPhone wzmacnia swoją pozycję na rynku, będąc bezkonkurencyjnym liderem wśród polskich producentów urządzeń mobilnych, a także z sukcesem rozwijając sprzedaż w ponad 17 krajach w Europie.
Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także pioniera polskiej telefonii komórkowej – markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Jako jedyny polski producent jesteśmy partnerem Google. Stale współpracujemy z największymi globalnymi firmami technologicznymi takimi, jak Foxcon czy Qualcom, a także ze znanymi sieciami elektromarketów i marketów oraz z największymi operatorami sieci GSM. Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy klika milionów urządzeń. Działamy w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy już ponad 180 osób realizujących swoje zadania z pasją.
• opracowanie strategii rozwoju dla kategorii produktowej ZABAWKI
• zarządzanie kategorią zabawki i budowanie portfolio produktów
• monitorowanie trendów na rynku, analiza konkurencji
• dobór właściwych dostawców z Europy i Azji
• nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami
• pozyskiwanie ofert produktów od dostawców
• przygotowywanie ofert dla Klientów Strategicznych
• koordynowanie prac związanych z certyfikacją produktów oraz dokumentacją produktową
• współpraca z licencjodawcami
• monitorowanie realizacji ustaleń z dostawcami
• zamawianie próbek produktów
• przygotowywanie prezentacji produktowej
• współpraca z działem handlowym, marketingu i serwisem
• doświadczenie w pracy na stanowisku Category Managera, Product Managera lub pokrewne
• znajomość rynku zabawek
• znajomość przepisów oraz wymaganych norm prawnych mających zastosowanie przy wprowadzaniu zabawek na rynek Unii Europejskiej
• mile widziane doświadczenie we współpracy z dużymi sieciami z branży retail
• doświadczenie w prowadzeniu negocjacji zakupowych
• umiejętność prowadzenia prezentacji handlowych
• zmysł marketingowy
• umiejętność badania potrzeb klienta
• zdolność przewidywania trendów rynkowych
• dobra organizacja pracy, szybkość działania
• umiejętność budowania długofalowych relacji i kontaktów biznesowych
• znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację w mowie i w piśmie
• interesującą pracę w polskiej firmie dla prestiżowych klientów w środowisku międzynarodowym
• szansę na realizację dużych i wartościowych projektów w zakresie różnych grup produktowych
• realny wpływ na strategię biznesową firmy
• możliwość udziału w międzynarodowych targach branżowych, konferencjach i szkoleniach
• atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe wsparte premiami okresowymi po osiągnięciu założonych wyników
• atmosferę pracy sprzyjającą kreatywności i otwartości na wymianę doświadczeń
• możliwość nawiązania stabilnej i długotrwałej współpracy
• lokalizacja blisko centrum Wrocławia