mPTech to polski producent telefonów i smartfonów z czystym Androidem. Należy do Grupy Kapitałowej TelForceOne, jednego z największych producentów i dystrybutorów elektroniki użytkowej w Polsce i Europie Środkowo Wschodniej. Od kilku lat, myPhone wzmacnia swoją pozycję na rynku, będąc bezkonkurencyjnym liderem wśród polskich producentów urządzeń mobilnych, a także z sukcesem rozwijając sprzedaż w ponad 17 krajach w Europie.
Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także pioniera polskiej telefonii komórkowej – markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Jako jedyny polski producent jesteśmy partnerem Google. Stale współpracujemy z największymi globalnymi firmami technologicznymi takimi, jak Foxcon czy Qualcom, a także ze znanymi sieciami elektromarketów i marketów oraz z największymi operatorami sieci GSM. Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy klika milionów urządzeń. Działamy w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy już ponad 180 osób realizujących swoje zadania z pasją.
• kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami sklepu internetowego/Allegro
• przyjmowanie i wprowadzanie zamówień do systemu
• realizacja zamówień złożonych przez klientów
• sprawdzanie i przekazywanie informacji klientom o statusie zamówienia
• przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych i przekazywanie do Biura Obsługi Klienta
• zapewnienie dostępności towaru oferowanego w sklepie internetowym zgodnie z zapo-trzebowaniem klientów
• wystawianie/ wysyłanie dokumentów handlowych (faktury)
• udzielanie klientom informacji na temat specyfikacji i danych technicznych produktów oraz pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów reklamacyjnych
• wsparcie przy bieżących działaniach operacyjnych w obrębie kanałów sprzedaży internetowej
• wystawianie aukcji na Allegro
• doświadczenie w telefonicznej i mailowej obsłudze klienta
• znajomość procesów sprzedaży internetowej
• doświadczenie w wystawianiu aukcji na Allegro
• analityczne podejście do powierzonych zadań
• umiejętność analizy i wyciągania wniosków z realizowanych działań
• komunikatywność i umiejętność budowanie relacji ze współpracownikami
• umiejętność efektywnej komunikacji z Klientem i pro- klientowskie podejście
• dobra organizacja pracy, terminowość
• samodzielność, odpowiedzialność i orientacja na cel
• mile widziane doświadczenie w pracy z oprogramowaniem ERP
• ciekawą, pełną wyzwań pracę w nowoczesnej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w środowisku międzynarodowym
• możliwość uczestnictwa w projektach dotyczących rozwoju kanału e-commerce u czołowego polskiego producenta i dystrybutora urządzeń mobilnych
• samodzielność w ramach wykonywanych obowiązków
• otwartość na Twoje pomysły i możliwość kreowania własnych rozwiązań
• przyjazne środowisko i atmosferę pracy
• pracę w zgranym zespole oraz pełne wsparcie we wdrożeniu w obowiązki
• dostęp do dodatkowych świadczeń pozapłacowych: karta sportowa, ubezpieczenie grupowe
• lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)
• darmowy parking dla naszych Pracowników