mPTech Sp. z o.o.
Aplikacja na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. E- Commerce
Region: dolnośląskie
Nr ref.: MSEC/mPTech/ 12/2020
  • O Firmie
  • Obowiązki
  • Wymagania
  • Oferujemy
mPTech to polski producent telefonów i smartfonów z czystym Androidem. Należy do Grupy Kapitałowej TelForceOne, jednego z największych producentów i dystrybutorów elektroniki użytkowej w Polsce i Europie Środkowo Wschodniej. Od kilku lat, myPhone wzmacnia swoją pozycję na rynku, będąc bezkonkurencyjnym liderem wśród polskich producentów urządzeń mobilnych, a także z sukcesem rozwijając sprzedaż w ponad 17 krajach w Europie.
Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także pioniera polskiej telefonii komórkowej – markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Jako jedyny polski producent jesteśmy partnerem Google. Stale współpracujemy z największymi globalnymi firmami technologicznymi takimi, jak Foxcon czy Qualcom, a także ze znanymi sieciami elektromarketów i marketów oraz z największymi operatorami sieci GSM. Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy klika milionów urządzeń. Działamy w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy już ponad 180 osób realizujących swoje zadania z pasją.
• kontakt telefoniczny i mailowy z Klientami sklepu internetowego/Allegro • przyjmowanie i wprowadzanie zamówień do systemu • realizacja zamówień złożonych przez klientów • sprawdzanie i przekazywanie informacji klientom o statusie zamówienia • przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych i przekazywanie do Biura Obsługi Klienta • zapewnienie dostępności towaru oferowanego w sklepie internetowym zgodnie z zapo-trzebowaniem klientów • wystawianie/ wysyłanie dokumentów handlowych (faktury) • udzielanie klientom informacji na temat specyfikacji i danych technicznych produktów oraz pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów reklamacyjnych • wsparcie przy bieżących działaniach operacyjnych w obrębie kanałów sprzedaży internetowej • wystawianie aukcji na Allegro
• doświadczenie w telefonicznej i mailowej obsłudze klienta • znajomość procesów sprzedaży internetowej • doświadczenie w wystawianiu aukcji na Allegro • analityczne podejście do powierzonych zadań • umiejętność analizy i wyciągania wniosków z realizowanych działań • komunikatywność i umiejętność budowanie relacji ze współpracownikami • umiejętność efektywnej komunikacji z Klientem i pro- klientowskie podejście • dobra organizacja pracy, terminowość • samodzielność, odpowiedzialność i orientacja na cel • mile widziane doświadczenie w pracy z oprogramowaniem ERP
• ciekawą, pełną wyzwań pracę w nowoczesnej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w środowisku międzynarodowym • możliwość uczestnictwa w projektach dotyczących rozwoju kanału e-commerce u czołowego polskiego producenta i dystrybutora urządzeń mobilnych • samodzielność w ramach wykonywanych obowiązków • otwartość na Twoje pomysły i możliwość kreowania własnych rozwiązań • przyjazne środowisko i atmosferę pracy • pracę w zgranym zespole oraz pełne wsparcie we wdrożeniu w obowiązki • dostęp do dodatkowych świadczeń pozapłacowych: karta sportowa, ubezpieczenie grupowe • lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską) • darmowy parking dla naszych Pracowników
Dane kontaktowe
Dokumenty aplikacyjne
Plik
Proszę podać Pani/ Pana oczekiwania finansowe (proszę wpisać kwotę BRUTTO)
  • *