mPTech Sp. z o.o.
Aplikacja na stanowisko: Asystent/tka Działu Sprzedaży Zagranicznej z j. francuskim
Region: dolnośląskie
Nr ref.: ASZFR/mPtech/05/2020
  • O Firmie
  • Obowiązki
  • Wymagania
  • Oferujemy
mPTech to polski producent telefonów i smartfonów z czystym Androidem. Należy do Grupy Kapitałowej TelForceOne, jednego z największych producentów i dystrybutorów elektroniki użytkowej w Polsce i Europie Środkowo Wschodniej. Od kilku lat, myPhone wzmacnia swoją pozycję na rynku, będąc bezkonkurencyjnym liderem wśród polskich producentów urządzeń mobilnych, a także z sukcesem rozwijając sprzedaż w ponad 17 krajach w Europie.
Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także pioniera polskiej telefonii komórkowej – markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Jako jedyny polski producent jesteśmy partnerem Google. Stale współpracujemy z największymi globalnymi firmami technologicznymi takimi, jak Foxcon czy Qualcom, a także ze znanymi sieciami elektromarketów i marketów oraz z największymi operatorami sieci GSM. Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy klika milionów urządzeń. Działamy w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy już ponad 180 osób realizujących swoje zadania z pasją.
• utrzymywanie relacji z klientami zagranicznymi i ich kompleksowa obsługa • przyjmowanie zamówień i koordynowanie procesu realizacji • pomoc w przygotowaniu ofert handlowych i prezentacji produktowych • przedstawianie ofert klientom • weryfikacja, uzupełnianie i tworzenie bazy danych o klientach • tłumaczenia instrukcji obsługi urządzeń, opisów technicznych oraz prezentacji produktowych • wsparcie w czynnościach biurowych realizowanych dla Działu Sprzedaży
• biegła znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie ( warunek konieczny) • znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne • doświadczenie zawodowe w sprzedaży/ obsłudze klienta mile widziane • zainteresowanie elektroniką użytkową – mile widziane • znajomość MS Office • dobra organizacja pracy
• interesującą pracę w polskiej firmie z dużym potencjałem rozwojowym w środowisku międzynarodowym • udział w najbardziej prestiżowych imprezach targowych w Europie – m.in. MWC Barcelona oraz IFA Berlin • wsparcie zespołu, który codziennie wita się z naszymi klientami zagranicznymi w kilku europejskich językach • możliwość rozwoju zawodowego i awansu na stanowisko Specjalisty ds. Sprzedaży • zatrudnienie na umowę o pracę lub umowę zlecenie (jak wolisz) • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00 • dostęp do dodatkowych świadczeń pozapłacowych m.in. karta sportowa, ubezpieczenie grupowe • lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską) • darmowy parking dla naszych Pracowników • monitorowany parking dla rowerów • aromatyczną kawę bez ograniczeń • styl non korpo
Dane kontaktowe
Dokumenty aplikacyjne
Plik
Proszę podać Pani/ Pana oczekiwania finansowe (proszę wpisać kwotę BRUTTO)
Znajomość j. francuskiego na poziomie
Znajomość innego języka proszę wpisać jakiego, poziom lub brak