TelForceOne S.A.
Aplikacja na stanowisko: Export Manager
Region: Wielkopolskie
Oferta do 2025-03-31
  • O Firmie
  • Obowiązki
  • Wymagania
  • Oferujemy
Jeśli nie znalazłeś interesującej Cię oferty pracy prześlij nam swoje CV. Zachowamy je w naszej bazie, jeżeli pojawi się stanowisko zgodne z Twoimi kompetencjami skontaktujemy się z Tobą!
TelForceOne S.A. jako spółka dominująca w grupie, jest znana jako jeden z największych producentów i dystrybutorów elektroniki użytkowej w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. W naszym portfolio znajdują się nowoczesne rozwiązania z zakresu technologii mobilnych, elektroniki użytkowej, akcesoriów GSM oraz oświetlenie LED i materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących.
• Tworzenie strategii sprzedażowej dla podległych rynków z uwzględnieniem otoczenia konkurencyjnego i aktualnych trendów • Rozwijanie sprzedaży eksportowej oraz budowanie długotrwałych relacji z parterami biznesowymi, przyjmowanie zleceń klientów oraz ich obsługa • Dbałość o rentowność warunków współpracy • Przygotowywanie ofert handlowych oraz prowadzenie prezentacji i spotkań z klientami • Uzgadnianie warunków handlowych oraz negocjowanie warunków umów • Realizacja celów sprzedażowych i biznesowych zgodnie ze strategią firmy • Kontrola zgodności otrzymywanych oraz wystawianych dokumentów z przepisami prawnymi • Reprezentowanie firmy podczas targów branżowych • Raportowanie wyników • Współpraca z innymi działami m.in. Marketingu, Logistyki
• min. 3 letnie doświadczenie w sprzedaży B2B poparte sukcesami w sprzedaży eksportowej • Umiejętności analityczne - konieczne do dbania o rentowność podległych rynków • Umiejętności strategicznego myślenia oraz średnio i długookresowego planowania • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2/C1) • Rozwinięte umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne • Samodzielność i nastawienie na osiąganie celu • Gotowość do wyjazdów służbowych • Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel) • Znajomość procedur eksportowych (przepisy celne i regulacje prawne związane z exportem) • Mile widziane: znajomość branży produktów dziecięcych, znajomość drugiego języka obcego, znajomość rynku i warunków handlu w Afryce Północnej
• Otwartość na Twoje pomysły i możliwość kreowania własnych rozwiązań, • Samodzielność w ramach wykonywanych obowiązków, • Jesteśmy nieustannie rozwijającą się firmą o globalnym zasięgu, a jako lider w swojej branży damy Ci duże zaplecze wiedzy, dobrych praktyk i metod, • Lokalizacja biura: ul. Kowalska Poznań, dojazd komunikacją miejską (przystanek Os. Winiary pod biurem), miejsca parkingowe dla Pracowników i Gości MoMi, • Zatrudnienie w oparciu o B2B lub UoP, • Różnorodne benefity, m.in. zniżki na firmowe produkty, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, Jak pracujemy? • Stacjonarnie, • Mamy nieformalną atmosferę pracy: brak dress code’u, mówimy sobie na „Ty”, • W naszej misji i wizji firmy zawarte są takie słowa jak: relacyjność, odwaga, rozwój i nie są to tylko puste słowa – przekonaj się sam :)
Dane kontaktowe
Dokumenty aplikacyjne
Plik
Dodatkowe informacje
Podaj swoje oczekiwania finansowe (brutto)
  • *
* pola obowiązkowe