TelForceOne S.A.
Aplikacja na stanowisko: Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
Region: Dolnośląskie
Oferta do 2025-05-12
  • O Firmie
  • Obowiązki
  • Wymagania
  • Oferujemy
Jeśli nie znalazłeś interesującej Cię oferty pracy prześlij nam swoje CV. Zachowamy je w naszej bazie, jeżeli pojawi się stanowisko zgodne z Twoimi kompetencjami skontaktujemy się z Tobą!
TelForceOne S.A. jako spółka dominująca w grupie, jest znana jako jeden z największych producentów i dystrybutorów elektroniki użytkowej w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. W naszym portfolio znajdują się nowoczesne rozwiązania z zakresu technologii mobilnych, elektroniki użytkowej, akcesoriów GSM oraz oświetlenie LED i materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących.
O nas Odkryć dokonują ludzie – i to właśnie ludzie są najcenniejszym zasobem naszej organizacji. Od ponad 20 lat tworzymy produkty i marki, które odpowiadają na realne potrzeby konsumentów. Nasze portfolio to m.in. Forever, maXlife, Etteri, Qualo i MoMi – marki obecne w największych sieciach detalicznych w Polsce i za granicą. Działamy dynamicznie, zespołowo i z pasją. Obecnie szukamy osoby, która wesprze nasz dział sprzedaży w codziennych działaniach i pomoże nam działać jeszcze sprawniej. ________________________________________ Czy to o Tobie? Masz doświadczenie w pracy administracyjnej, wspieraniu zespołów sprzedaży lub po prostu jesteś dobrze zorganizowaną osobą, która nie boi się wyzwań? Lubisz, gdy wszystko jest na czas, a Twoja praca realnie wspiera efekty zespołu? Dobrze się czujesz, pracując z danymi, systemami i excelem, ale też potrafisz „dogadać się” z ludźmi z różnych działów? Świetnie! Może właśnie to oferta dla Ciebie. ________________________________________ Jakich zadań możesz się spodziewać? • Wsparcie Key Account Managerów w realizacji zadań handlowych • Obsługa systemu Comarch ERP • Koordynacja zamówień dla klientów • Przygotowywanie ofert sprzedażowych • Weryfikacja dostępności produktów i kontrola cen • Monitorowanie harmonogramów dostaw i statusów zleceń • Przesyłanie raportów i bieżąca współpraca z zespołem sprzedaży, marketingu i produktu ________________________________________
Czego oczekujemy: • Doświadczenia w pracy z systemem ERP (mile widziany Comarch) • Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 • Bardzo dobrej znajomości MS Excel • Dobrej organizacji pracy i dokładności • Otwartości, komunikatywności i pozytywnego nastawienia • Umiejętności pracy zespołowej i chęci nauki
Proponujemy Ci: • Kompleksowy program wdrożeniowy • W zależności od Twoich potrzeb: umowę o pracę bądź umowę zlecenie • Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + system premiowy) • Godziny pracy: 8:00–16:00 lub 9:00–17:00 – cenimy work-life balance • Rozwój umiejętności interpersonalnych • Realny wpływ na działania zespołu sprzedażowego • Dogodna lokalizacja biura z miejscami parkingowymi i przystankami komunikacji miejskiej: Wrocław – przystanek Park Wschodni, • Atrakcyjny pakiet benefitów: te standardowe, czyli MultiSport i LuxMed (z dofinansowaniem), MultiLife, grupowe ubezpieczenie na życie, program płatnych poleceń, jak również te mniej, jak możliwość zakupów produktów TFO w preferencyjnych cenach czy okazjonalne wyprzedaże wyłącznie dla pracowników TFO Nasza kultura pracy: • Stawiamy na relacje - pracujemy głównie stacjonarnie, • Mamy nieformalną atmosferę pracy: brak dress code’u, mówimy sobie na „Ty”, • Nasi pracownicy najczęściej wymieniają atmosferę pracy jako największy plus TelForceOne - pomagamy sobie bez względu na zajmowane stanowisko • Możliwość rozwoju w strukturach sprzedażowych ________________________________________ Jeśli czujesz, że to może być miejsce dla Ciebie – aplikuj i daj się poznać!
Dane kontaktowe
Dokumenty aplikacyjne
Plik
Dodatkowe informacje
Podaj swoje oczekiwania finansowe (brutto)
  • *
* pola obowiązkowe