Jeśli nie znalazłeś interesującej Cię oferty pracy prześlij nam swoje CV.
Zachowamy je w naszej bazie, jeżeli pojawi się stanowisko zgodne z Twoimi kompetencjami skontaktujemy się z Tobą!
TelForceOne S.A. jako spółka dominująca w grupie, jest znana jako jeden z największych producentów i dystrybutorów elektroniki użytkowej w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. W naszym portfolio znajdują się nowoczesne rozwiązania z zakresu technologii mobilnych, elektroniki użytkowej, akcesoriów GSM oraz oświetlenie LED i materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących.
• Współtworzenie i nadzór nad wdrażaniem strategii marketingowej B2B
• Dbanie o spójną komunikację marketingową w kanałach online i offline
• Zarządzanie zdywersyfikowanym zespołem (Trade Marketing, E-commerce, Grafika, agencje zewnętrzne)
• Nadawanie spójnej wizji i konsultowanie jakości realizowanych działań z zespołami wewnętrznymi odpowiedzialnymi za produkt i sprzedaż
• Tworzenie i nadzór nad budżetem marketingowym
• Tworzenie i monitorowanie KPI związanych z pozyskiwaniem leadów oraz zwiększaniem częstotliwości i wartości zakupów obecnych klientów
• Prowadzenie kampanii marketingowych
• Opracowywanie planów i harmonogramów działań promujących priorytetowe produkty i marki w portfolio Spółki
• Nieustanne poszukiwanie pomysłów na nowe działania promocyjne i kampanie marketingowe
• Aktywny udział w kreowaniu portfolio produktowego
• Uczestnictwo w międzynarodowych targach w Europie i na świecie
• Bieżąca analiza rynku i poszukiwanie nowych możliwości biznesowych
• Odpowiedzialność przed Zarządem
• Doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku w obszarze marketingu B2B, udokumentowane sukcesami
• Upór i konsekwencja w realizacji celów biznesowych
• Doświadczenie w nowoczesnych metodach zarządzania i prowadzenia zespołu
• Wiedza dot. nowoczesnych rozwiązań z zakresu digital marketingu umożliwiająca współtworzenie koncepcji i egzekwowanie realizacji kampanii lead generation i content marketingowych
• Umiejętność łączenia kreatywnego i wizjonerskiego podejścia z analitycznym myśleniem i układaniem procesów
• Biegłość w planowaniu i budowaniu budżetów marketingowych dostosowanych do biznesowych KPI i celów marketingowych
• Nastawienie na pracę z ciągłym usprawnianiem procesów
• Doświadczenie we współpracy z zewnętrznymi agencjami
• Business English in practice to communicate with clients and contractors
• Pracę pełną wyzwań w Spółce, której właścicielem jest podmiot branżowy z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży telefonii komórkowej i GSM
• Współpraca z doświadczonymi managerami i wymiana know-how
• Odpowiednie narzędzia i budżety na realizację swoich pomysłów
• Dużą samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków – cenimy osoby, które przejmują ster
• Dofinansowanie do benefitów pozafinansowych