TelForceOne S.A.
Aplikacja na stanowisko: Kierownik Marketingu B2B
Region: Dolnośląskie
Oferta do 2024-09-28
  • O Firmie
  • Obowiązki
  • Wymagania
  • Oferujemy
Jeśli nie znalazłeś interesującej Cię oferty pracy prześlij nam swoje CV. Zachowamy je w naszej bazie, jeżeli pojawi się stanowisko zgodne z Twoimi kompetencjami skontaktujemy się z Tobą!
TelForceOne S.A. jako spółka dominująca w grupie, jest znana jako jeden z największych producentów i dystrybutorów elektroniki użytkowej w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. W naszym portfolio znajdują się nowoczesne rozwiązania z zakresu technologii mobilnych, elektroniki użytkowej, akcesoriów GSM oraz oświetlenie LED i materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących.
• Współtworzenie i nadzór nad wdrażaniem strategii marketingowej B2B • Dbanie o spójną komunikację marketingową w kanałach online i offline • Zarządzanie zdywersyfikowanym zespołem (Trade Marketing, E-commerce, Grafika, agencje zewnętrzne) • Nadawanie spójnej wizji i konsultowanie jakości realizowanych działań z zespołami wewnętrznymi odpowiedzialnymi za produkt i sprzedaż • Tworzenie i nadzór nad budżetem marketingowym • Tworzenie i monitorowanie KPI związanych z pozyskiwaniem leadów oraz zwiększaniem częstotliwości i wartości zakupów obecnych klientów • Prowadzenie kampanii marketingowych • Opracowywanie planów i harmonogramów działań promujących priorytetowe produkty i marki w portfolio Spółki • Nieustanne poszukiwanie pomysłów na nowe działania promocyjne i kampanie marketingowe • Aktywny udział w kreowaniu portfolio produktowego • Uczestnictwo w międzynarodowych targach w Europie i na świecie • Bieżąca analiza rynku i poszukiwanie nowych możliwości biznesowych • Odpowiedzialność przed Zarządem
• Doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku w obszarze marketingu B2B, udokumentowane sukcesami • Upór i konsekwencja w realizacji celów biznesowych • Doświadczenie w nowoczesnych metodach zarządzania i prowadzenia zespołu • Wiedza dot. nowoczesnych rozwiązań z zakresu digital marketingu umożliwiająca współtworzenie koncepcji i egzekwowanie realizacji kampanii lead generation i content marketingowych • Umiejętność łączenia kreatywnego i wizjonerskiego podejścia z analitycznym myśleniem i układaniem procesów • Biegłość w planowaniu i budowaniu budżetów marketingowych dostosowanych do biznesowych KPI i celów marketingowych • Nastawienie na pracę z ciągłym usprawnianiem procesów • Doświadczenie we współpracy z zewnętrznymi agencjami • Business English in practice to communicate with clients and contractors
• Pracę pełną wyzwań w Spółce, której właścicielem jest podmiot branżowy z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży telefonii komórkowej i GSM • Współpraca z doświadczonymi managerami i wymiana know-how • Odpowiednie narzędzia i budżety na realizację swoich pomysłów • Dużą samodzielność w wykonywaniu powierzonych obowiązków – cenimy osoby, które przejmują ster • Dofinansowanie do benefitów pozafinansowych
Dane kontaktowe
Dokumenty aplikacyjne
Plik
Dodatkowe informacje
Proszę podać Pani/ Pana oczekiwania finansowe (proszę wpisać kwotę brutto)
  • *