Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Stale współpracujemy z największymi znanymi sieciami elektromarketów i marketów oraz z operatorami sieci GSM. Działamy w 15 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy ponad 150 osób.
Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Stale współpracujemy z największymi znanymi sieciami elektromarketów i marketów oraz z operatorami sieci GSM. Działamy w 15 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy ponad 150 osób.
• bieżąca obsługa klienta zgodnie z przyjętymi standardami firmy
• obsługa połączeń przychodzących i poczty elektronicznej
• budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z klientami
• aktualizacja danych w systemach CRM
• rozwiązywanie zgłoszonych problemów i odpowiadanie na potrzeby klientów
• wspieranie klienta w procesie zakupowym
• rejestracja i monitoring zamówień
• rejestracja i monitoring zgłoszeń reklamacyjnych w systemie wewnętrznym
• wystawianie dokumentów finansowych
• doświadczenie na podobnym stanowisku
• łatwość w nawiązywaniu kontaktów i wysoka kultura osobista
• odporność na stres w kontakcie z klientem, asertywność
• znajomość języka angielskiego
• otwartość na potrzeby klienta
• bardzo dobra organizacja pracy własnej
• znajomość MS Office oraz umiejętność obsługi poczty elektronicznej
• wykształcenie minimum średnie
• zainteresowanie elektroniką użytkową (mile widziana)
• interesującą pracę w polskiej firmie z dużym potencjałem rozwojowym
• szansę na rozwój wiedzy i umiejętności
• bazę wiedzy i system informatyczny umożliwiający komfort pracy
• wspierający zespół i pełne wdrożenie stanowiskowe
• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub jeśli wolisz na umowę zlecenie (wybór należy do Ciebie, każda opcja jest możliwa)
• pracę od poniedziałku do piątku (godziny pracy od 9:00 do 17:00)
• możliwość podjęcia pracy od zaraz
• lubimy się w pracy i po pracy, zapewniamy miłą atmosferę
• dogodną lokalizację firmy - blisko centrum Wrocławia (można do nas dojechać tramwajami linii 3 i 5, autobusami 134 i 114)
Benefity:
• Opieka medyczna
• Karta Sportowa
• Ubezpieczenie na życie
• Zniżki na firmowe produkty i usługi
• Spotkania integracyjne
• Brak dress code’u
• Parking dla pracowników
• Program rekomendacji pracowników
• Szkolenia branżowe