mPTech Sp. z o.o.
Aplikacja na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta
Region: Dolnośląskie
  • O Firmie
  • Obowiązki
  • Wymagania
  • Oferujemy
Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Stale współpracujemy z największymi znanymi sieciami elektromarketów i marketów oraz z operatorami sieci GSM. Działamy w 15 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy ponad 150 osób.
Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Stale współpracujemy z największymi znanymi sieciami elektromarketów i marketów oraz z operatorami sieci GSM. Działamy w 15 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy ponad 150 osób.
• bieżąca obsługa klienta zgodnie z przyjętymi standardami firmy • obsługa połączeń przychodzących i poczty elektronicznej • budowanie i utrzymanie pozytywnych relacji z klientami • aktualizacja danych w systemach CRM • rozwiązywanie zgłoszonych problemów i odpowiadanie na potrzeby klientów • wspieranie klienta w procesie zakupowym • rejestracja i monitoring zamówień • rejestracja i monitoring zgłoszeń reklamacyjnych w systemie wewnętrznym • wystawianie dokumentów finansowych
• doświadczenie na podobnym stanowisku • łatwość w nawiązywaniu kontaktów i wysoka kultura osobista • odporność na stres w kontakcie z klientem, asertywność • znajomość języka angielskiego • otwartość na potrzeby klienta • bardzo dobra organizacja pracy własnej • znajomość MS Office oraz umiejętność obsługi poczty elektronicznej • wykształcenie minimum średnie • zainteresowanie elektroniką użytkową (mile widziana)
• interesującą pracę w polskiej firmie z dużym potencjałem rozwojowym • szansę na rozwój wiedzy i umiejętności • bazę wiedzy i system informatyczny umożliwiający komfort pracy • wspierający zespół i pełne wdrożenie stanowiskowe • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub jeśli wolisz na umowę zlecenie (wybór należy do Ciebie, każda opcja jest możliwa) • pracę od poniedziałku do piątku (godziny pracy od 9:00 do 17:00) • możliwość podjęcia pracy od zaraz • lubimy się w pracy i po pracy, zapewniamy miłą atmosferę • dogodną lokalizację firmy - blisko centrum Wrocławia (można do nas dojechać tramwajami linii 3 i 5, autobusami 134 i 114) Benefity: • Opieka medyczna • Karta Sportowa • Ubezpieczenie na życie • Zniżki na firmowe produkty i usługi • Spotkania integracyjne • Brak dress code’u • Parking dla pracowników • Program rekomendacji pracowników • Szkolenia branżowe
Dane kontaktowe
Dokumenty aplikacyjne
Plik
Dodatkowe informacje
Proszę podać Pani/ Pana oczekiwania finansowe (proszę wpisać kwotę BRUTTO)
  • *