Jeśli nie znalazłeś interesującej Cię oferty pracy prześlij nam swoje CV.
Zachowamy je w naszej bazie, jeżeli pojawi się stanowisko zgodne z Twoimi kompetencjami skontaktujemy się z Tobą!
TelForceOne S.A. jako spółka dominująca w grupie, jest znana jako jeden z największych producentów i dystrybutorów elektroniki użytkowej w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. W naszym portfolio znajdują się nowoczesne rozwiązania z zakresu technologii mobilnych, elektroniki użytkowej, akcesoriów GSM oraz oświetlenie LED i materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących.
• Udział w kreowaniu KV dla wskazanych marek z portfolio Spółki
• Projektowanie graficzne pod online – landing page, banery, e-katalogi
• Projektowanie graficzne na potrzeby stron www, e-commerce, kampanii internetowych
• Tworzenie contentu do komunikacji marek w social media i wsparcia komunikacji sprzedażowej: grafiki do postów, gify, video, w tym filmiki instruktażowe
• Tworzenie prostych animacji, podstawowy montaż wideo
• Obróbka graficzna zdjęć produktowych i innych materiałów graficznych
• Projektowanie opakowań dla produktów z portfolio
• Tworzenie prezentacji, katalogów
• Dbanie o spójność i poprawność materiałów graficznych zgodnie z CI portfolio marek
• Badanie i analiza potencjału rynku krajowego i zagranicznego oraz działań konkurencji w obszarze swojej specjalizacji
• Doświadczenie min. 2-letnie na samodzielnym stanowisku podparte portfolio
• Biegła znajomość programów Adobe (Photoshop, Illustrator, InDesign, XD)
• Znajomość trendów w projektowaniu graficznym
• Wiedza na temat wyzwań i potrzeb w zakresie reklamy w branży RETAIL
• Umiejętność pracy pod presją czasu
• Zmysł estetyczny i nieszablonowe myślenie
• Wiedza z zakresu użyteczności stron oraz podstawy HTML/ CSS
• Mile widziane doświadczenie przy projektowaniu opakowań
• Uczestnictwo w tworzeniu strategii komunikacji marek
• Atmosferę otwartości na wymianę dobrych praktyk i know-how
• Pracę w zespole doświadczonych ekspertów
• Pracę w nowoczesnej i szybko rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, która jest liderem w swojej branży