Jeśli nie znalazłeś interesującej Cię oferty pracy prześlij nam swoje CV.
Zachowamy je w naszej bazie, jeżeli pojawi się stanowisko zgodne z Twoimi kompetencjami skontaktujemy się z Tobą!
TelForceOne S.A. jako spółka dominująca w grupie, jest znana jako jeden z największych producentów i dystrybutorów elektroniki użytkowej w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. W naszym portfolio znajdują się nowoczesne rozwiązania z zakresu technologii mobilnych, elektroniki użytkowej, akcesoriów GSM oraz oświetlenie LED i materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących.
• Rozwój platformy e-commerce w sektorze B2B
• Projektowanie i wdrażanie strategicznych planów sprzedaży i marketingu
• Monitorowanie postępów w realizacji ustalonych celów biznesowych oraz najważniejszych KPI
• Współtworzenie oraz nadzór nad realizacją strategii SEO i SEM przez zespoły wewnętrzne oraz agencje zewnętrzne
• Monitorowanie analityki webowej oraz statystyk sprzedaży w celu optymalizacji prowadzonych działań
• Ścisła współpraca z Marketing Managerem
• Współpraca ze specjalistami w organizacji odpowiedzialnymi m.in. za Marketing Automation, UI/UX, wprowadzanie nowości produktowych na e-commerce
• Nadzorowanie prac agencji zewnętrznych (Performance, SEO)
• Sugerowanie ulepszeń i udoskonaleń platformy sprzedażowej
• Współudział w testach i optymalizacji wprowadzanych nowych rozwiązań
• Dbałość o spójny i zgodny ze strategią wizerunek marki w przestrzeni online
• Wdrażanie strategii i taktyk maksymalizacji sprzedaży w e-commerce z wykorzystaniem segmentacji użytkowników i różnych scenariuszy sprzedażowych
• Poszukiwanie i testowanie nowych możliwości dla wzrostu konwersji
• Rekomendowanie działań na podstawie przeprowadzonych analiz
• Analiza konkurencji i trendów w branży e-commerce
• Min 2-letnie doświadczenie w pracy na powyższym stanowisku
• Umiejętność analizowania danych z takich źródeł jak Google Analytics i Looker Studio, CRM oraz innych
• Doświadczenie i umiejętność z zakresu analizowania skuteczności działań SEO i SEM
• Znajomość narzędzi e-commerce oraz umiejętność ich skutecznego wykorzystania
• Wiedzę z zakresu Marketing Automation, która pozwoli na współtworzenie i ocenę skuteczności nowych scenariuszy
• Proaktywna postawa i nastawienie na szukanie nowych rozwiązań
• Wysokie umiejętności organizacyjne, nastawienie na pracę w powtarzalnych i skutecznych procesach, które będą jasne dla zespołu i współpracowników
• Pracę pełną wyzwań w Spółce, której właścicielem jest podmiot branżowy z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży telefonii komórkowej i GSM
• Możliwość kształtowania strategii marketingowej i sprzedażowej w kanale e-commerce
• Atmosferę otwartości na wymianę dobrych praktyk i know-how
• Dużą samodzielność w działaniu i sposobność szybkiego rozwoju zawodowego
• Benefity pozafinansowe (m.in. karta sportowa, opieka medyczna)