TelForceOne S.A.
Aplikacja na stanowisko: E-commerce Manager
Region: dolnośląskie
Nr ref.: SMB/03/24
Oferty można składać do 2024-09-17
  • O Firmie
  • Obowiązki
  • Wymagania
  • Oferujemy
Jeśli nie znalazłeś interesującej Cię oferty pracy prześlij nam swoje CV. Zachowamy je w naszej bazie, jeżeli pojawi się stanowisko zgodne z Twoimi kompetencjami skontaktujemy się z Tobą!
TelForceOne S.A. jako spółka dominująca w grupie, jest znana jako jeden z największych producentów i dystrybutorów elektroniki użytkowej w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. W naszym portfolio znajdują się nowoczesne rozwiązania z zakresu technologii mobilnych, elektroniki użytkowej, akcesoriów GSM oraz oświetlenie LED i materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących.
• Rozwój platformy e-commerce w sektorze B2B • Projektowanie i wdrażanie strategicznych planów sprzedaży i marketingu • Monitorowanie postępów w realizacji ustalonych celów biznesowych oraz najważniejszych KPI • Współtworzenie oraz nadzór nad realizacją strategii SEO i SEM przez zespoły wewnętrzne oraz agencje zewnętrzne • Monitorowanie analityki webowej oraz statystyk sprzedaży w celu optymalizacji prowadzonych działań • Ścisła współpraca z Marketing Managerem • Współpraca ze specjalistami w organizacji odpowiedzialnymi m.in. za Marketing Automation, UI/UX, wprowadzanie nowości produktowych na e-commerce • Nadzorowanie prac agencji zewnętrznych (Performance, SEO) • Sugerowanie ulepszeń i udoskonaleń platformy sprzedażowej • Współudział w testach i optymalizacji wprowadzanych nowych rozwiązań • Dbałość o spójny i zgodny ze strategią wizerunek marki w przestrzeni online • Wdrażanie strategii i taktyk maksymalizacji sprzedaży w e-commerce z wykorzystaniem segmentacji użytkowników i różnych scenariuszy sprzedażowych • Poszukiwanie i testowanie nowych możliwości dla wzrostu konwersji • Rekomendowanie działań na podstawie przeprowadzonych analiz • Analiza konkurencji i trendów w branży e-commerce
• Min 2-letnie doświadczenie w pracy na powyższym stanowisku • Umiejętność analizowania danych z takich źródeł jak Google Analytics i Looker Studio, CRM oraz innych • Doświadczenie i umiejętność z zakresu analizowania skuteczności działań SEO i SEM • Znajomość narzędzi e-commerce oraz umiejętność ich skutecznego wykorzystania • Wiedzę z zakresu Marketing Automation, która pozwoli na współtworzenie i ocenę skuteczności nowych scenariuszy • Proaktywna postawa i nastawienie na szukanie nowych rozwiązań • Wysokie umiejętności organizacyjne, nastawienie na pracę w powtarzalnych i skutecznych procesach, które będą jasne dla zespołu i współpracowników
• Pracę pełną wyzwań w Spółce, której właścicielem jest podmiot branżowy z ponad 20-letnim doświadczeniem w branży telefonii komórkowej i GSM • Możliwość kształtowania strategii marketingowej i sprzedażowej w kanale e-commerce • Atmosferę otwartości na wymianę dobrych praktyk i know-how • Dużą samodzielność w działaniu i sposobność szybkiego rozwoju zawodowego • Benefity pozafinansowe (m.in. karta sportowa, opieka medyczna)
Dane kontaktowe
Dokumenty aplikacyjne
Plik
Proszę podać Pani/ Pana oczekiwania finansowe (proszę wpisać kwotę brutto).
  • *