Jeśli nie znalazłeś interesującej Cię oferty pracy prześlij nam swoje CV.
Zachowamy je w naszej bazie, jeżeli pojawi się stanowisko zgodne z Twoimi kompetencjami skontaktujemy się z Tobą!
TelForceOne S.A. jako spółka dominująca w grupie, jest znana jako jeden z największych producentów i dystrybutorów elektroniki użytkowej w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. W naszym portfolio znajdują się nowoczesne rozwiązania z zakresu technologii mobilnych, elektroniki użytkowej, akcesoriów GSM oraz oświetlenie LED i materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących.
Twoje zadania będą obejmować:
• Doradztwo i sprzedaż do klientów zagranicznych: komunikacja email, telefoniczna, spotkania stacjonarne z klientami,
• Budowanie i rozwijanie relacji z partnerami biznesowymi - otrzymujesz bazę, którą będziesz rozwijać,
• Przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów: zbadanie potrzeb, kanałów sprzedaży, dobór odpowiedniej oferty produktowej, wygenerowanie cennika; w przypadku większych klientów ustalanie warunków umowy, zakresu wsparcia marketingowego etc.
• Współpracę operacyjną i wsparcie w zakresie posprzedażowym w kooperacji z dedykowanymi zespołami (np. dział logistyki, reklamacji, etc.)
• Dbanie o jakość i efektywność procesów w systemach sprzedażowych,
• Udział w międzynarodowych wydarzeniach branżowych (np. IFA) i spotkaniach z klientami (stacjonarnie w naszym biurze lub okazjonalne wyjazdy do biura Klienta).
Szukamy osoby, która:
• Ma kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży B2B i zna język korzyści,
• Rozumie, jak ważna jest analiza potrzeb i długofalowa współpraca,
• Łączy cele sprzedażowe z relacyjnym podejściem,
• Komunikuje się w języku angielskim na poziomie min. B2 (język codziennej współpracy z klientami),
• Dobrze zna pakiet MS Office i systemy CRM,
• Mile widziana znajomość drugiego języka europejskiego i/lub branży GSM, elektroniki użytkowej.
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie - umowa o pracę/kontrakt B2B,
• Wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny system prowizyjny,
• Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 08.00-16.00 lub 09.00-17.00, wolne weekendy,
• Pakiet wdrożeniowy i szkoleniowy (systemy, produkty, procesy),
• W biurze znajduje się showroom, w którym znajdują się część oferty produktowej – to idealne miejsce do spotkań biznesowych,
• Benefity: dofinansowanie LuxMed, MultiSport, MultiLife, ubezpieczenie grupowe, program poleceń, zniżki pracownicze na produkty TFO,
• Pracę w lokalizacji z dogodnym dojazdem, prywatnym parkingiem, przystanek Park Wschodni pod biurem.
Jak pracujemy:
• Stawiamy na bezpośrednią komunikację i współpracę - nie mamy sztywnego dress code’u,
• Pracujemy głównie stacjonarnie - wspieramy się, dzielimy wiedzą i realnie wpływamy na wyniki,
• Nasze zespoły tworzą osoby, które cenią jakość, konkret i długofalowe relacje z klientami.