Jeśli nie znalazłeś interesującej Cię oferty pracy prześlij nam swoje CV.
Zachowamy je w naszej bazie, jeżeli pojawi się stanowisko zgodne z Twoimi kompetencjami skontaktujemy się z Tobą!
TelForceOne S.A. jako spółka dominująca w grupie, jest znana jako jeden z największych producentów i dystrybutorów elektroniki użytkowej w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej. W naszym portfolio znajdują się nowoczesne rozwiązania z zakresu technologii mobilnych, elektroniki użytkowej, akcesoriów GSM oraz oświetlenie LED i materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących.
Na tym stanowisku będziesz:
• Współpracować z Klientami firmy z wykorzystaniem języka: francuskiego, hiszpańskiego lub włoskiego,
• Realizować cele biznesowe, tak by udział rynkowy produktów TFO rósł. Będziesz pozyskiwać nowych klientów z pomocą wsparcia obszaru marketingu oraz innych działów,
• Budować rolę strategicznych marek. Zadbasz o ich dostępność poprzez rozwój współpracy z Klientami (tworzenie ofert, akcji promocyjnych, negocjacje),
• Negocjować i kontrolować zamówienia i kontrakty na swoim obszarze. Będziesz dbać o warunki handlowe,
• Kontaktować się z klientem za pośrednictwem telefonu, emaila, komunikatorów
Widzimy Cię w tej roli, jeśli:
• Znasz język obcy: francuski, hiszpański lub włoski na poziomie min. B2 (to warunek konieczny, język ten będzie wykorzystywany do komunikacji z Klientami),
• Znasz język polski na poziomie min. B2/C1 – ponieważ w naszej organizacji systemy i komunikacja opiera się na języku polskim,
• Masz doświadczenie w sprzedaży produktów oraz w pracy z klientem B2B,
• Masz w sobie duże pokłady kreatywności i otwartości w podejściu do współpracy z Klientami, jednocześnie będąc zorientowanym na cel,
• Umiejętność organizacji czasu pracy to Twoje drugie imię,
• Masz w sobie gotowość do podjęcia pracy w formie stacjonarnej w trybie 8-16 lub 9-17,
• Dodatkowo, lecz nieobowiązkowo: znasz język angielski na poziomie komunikatywnym (min. B1),
Dajemy od siebie:
• Wsparcie na każdym etapie wdrożenia, m.in. poprzez obecność dedykowanego buddy,
• Otwartość na Twoje pomysły i możliwość kreowania własnych rozwiązań, także w obszarze strategii sprzedażowej elektroniki konsumenckiej
• Samodzielność w ramach wykonywanych obowiązków,
• Jesteśmy nieustannie rozwijającą się firmą o globalnym zasięgu, a jako lider w swojej branży damy Ci duże zaplecze wiedzy, dobrych praktyk i metod,
• Uczestnictwo w największych targach branżowych – pojawiamy się tam regularnie :)
• Lokalizacja biura blisko centrum Wrocławia: szybki dojazd komunikacją miejską (przystanek Park Wschodni tuż pod biurem), duży parking samochodowy i rowerowy,
• Zatrudnienie w oparciu umowy o pracę,
• Różnorodne benefity, m.in. zniżki na firmowe produkty, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa,
Jak pracujemy?
• Stacjonarnie – w trybie 8-16 lub 9-17,
• Mamy nieformalną atmosferę pracy: brak dress code’u, mówimy sobie na „Ty”, spory open space,
• W naszej misji i wizji firmy zawarte są takie słowa jak: relacyjność, odwaga, rozwój i nie są to tylko puste słowa – przekonaj się sam :)