mPTech Sp. z o.o.
Aplikacja na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Performance Marketingu
Region: dolnośląskie
Nr ref.: MSPM/mPTech/02/2021
  • O Firmie
  • Obowiązki
  • Wymagania
  • Oferujemy
Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także pioniera polskiej telefonii komórkowej – markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Jako jedyny polski producent jesteśmy partnerem Google. Stale współpracujemy z największymi globalnymi firmami technologicznymi takimi, jak Foxcon czy Qualcom, a także ze znanymi sieciami elektromarketów i marketów oraz z największymi operatorami sieci GSM. Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy klika milionów urządzeń. Działamy w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy już ponad 180 osób realizujących swoje zadania z pasją.
Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także pioniera polskiej telefonii komórkowej – markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Jako jedyny polski producent jesteśmy partnerem Google. Stale współpracujemy z największymi globalnymi firmami technologicznymi takimi, jak Foxcon czy Qualcom, a także ze znanymi sieciami elektromarketów i marketów oraz z największymi operatorami sieci GSM. Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy klika milionów urządzeń. Działamy w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy już ponad 180 osób realizujących swoje zadania z pasją.
• planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii Google Ads, Facebook Ads, Allegro Ads, Amazon Ads, eBay Ads, Ceneo, Criteo ze szczególnym nastawieniem na KPI sprzedażowe • bieżąca analiza i modyfikacja parametrów kampanii • analiza działań konkurencji w kontekście akcji performance marketingowych • obsługa narzędzi marketing automation – Edrone • realizacja celów biznesowych (ROI, budżet) • pełna analityka działań, opracowywanie raportów i przygotowywanie rekomendacji
• znajomość narzędzi Google Ads, Google Analytics (w tym Google Shopping i Google Merchant Center) – mile widziane certyfikaty Google • dobra znajomość Excela i zdolność analitycznego myślenia • wiedza z zakresu e-commerce • doświadczenie w kampaniach e-commerce, performance, nastawionych na efekt – sprzedaż, leady, traffic • mile widziane doświadczenie w prowadzeniu Allegro Ads, Facebook Ads, Amazon Ads, eBay Ads i innych digitalowych kampanii w modelach efektywnościowych • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B2) • dobra organizacja pracy, terminowość • samodzielność, odpowiedzialność, orientacja na cel
• ciekawą, pełną wyzwań pracę w nowoczesnej firmie z dużym potencjałem rozwojowym • uczestnictwo w projektach dotyczących rozwoju kanału e-commerce u czołowego polskiego producenta i dystrybutora urządzeń mobilnych • możliwość rozwoju zawodowego • otwartość na Twoje pomysły i możliwość kreowania własnych rozwiązań • możliwość nawiązania stabilnej i długotrwałej współpracy • przyjazne środowisko i atmosferę pracy • pracę w zespole pasjonatów • lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)
Dane kontaktowe
Dokumenty aplikacyjne
Plik
Proszę podać Pani/ Pana oczekiwania finansowe (proszę wpisać kwotę BRUTTO)
  • *