Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także pioniera polskiej telefonii komórkowej – markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Jako jedyny polski producent jesteśmy partnerem Google. Stale współpracujemy z największymi globalnymi firmami technologicznymi takimi, jak Foxcon czy Qualcom, a także ze znanymi sieciami elektromarketów i marketów oraz z największymi operatorami sieci GSM. Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy klika milionów urządzeń. Działamy w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy już ponad 180 osób realizujących swoje zadania z pasją.
Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także pioniera polskiej telefonii komórkowej – markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Jako jedyny polski producent jesteśmy partnerem Google. Stale współpracujemy z największymi globalnymi firmami technologicznymi takimi, jak Foxcon czy Qualcom, a także ze znanymi sieciami elektromarketów i marketów oraz z największymi operatorami sieci GSM. Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy klika milionów urządzeń. Działamy w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy już ponad 180 osób realizujących swoje zadania z pasją.
• planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii Google Ads, Facebook Ads, Allegro Ads, Amazon Ads, eBay Ads, Ceneo, Criteo ze szczególnym nastawieniem na KPI sprzedażowe
• bieżąca analiza i modyfikacja parametrów kampanii
• analiza działań konkurencji w kontekście akcji performance marketingowych
• obsługa narzędzi marketing automation – Edrone
• realizacja celów biznesowych (ROI, budżet)
• pełna analityka działań, opracowywanie raportów i przygotowywanie rekomendacji
• znajomość narzędzi Google Ads, Google Analytics (w tym Google Shopping i Google Merchant Center) – mile widziane certyfikaty Google
• dobra znajomość Excela i zdolność analitycznego myślenia
• wiedza z zakresu e-commerce
• doświadczenie w kampaniach e-commerce, performance, nastawionych na efekt – sprzedaż, leady, traffic
• mile widziane doświadczenie w prowadzeniu Allegro Ads, Facebook Ads, Amazon Ads, eBay Ads i innych digitalowych kampanii w modelach efektywnościowych
• znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B2)
• dobra organizacja pracy, terminowość
• samodzielność, odpowiedzialność, orientacja na cel
• ciekawą, pełną wyzwań pracę w nowoczesnej firmie z dużym potencjałem rozwojowym
• uczestnictwo w projektach dotyczących rozwoju kanału e-commerce u czołowego polskiego producenta i dystrybutora urządzeń mobilnych
• możliwość rozwoju zawodowego
• otwartość na Twoje pomysły i możliwość kreowania własnych rozwiązań
• możliwość nawiązania stabilnej i długotrwałej współpracy
• przyjazne środowisko i atmosferę pracy
• pracę w zespole pasjonatów
• lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)