mPTech to polski producent telefonów i smartfonów z czystym Androidem. Należy do Grupy Kapitałowej TelForceOne, jednego z największych producentów i dystrybutorów elektroniki użytkowej w Polsce i Europie Środkowo Wschodniej. Od kilku lat, myPhone wzmacnia swoją pozycję na rynku, będąc bezkonkurencyjnym liderem wśród polskich producentów urządzeń mobilnych, a także z sukcesem rozwijając sprzedaż w ponad 17 krajach w Europie.
Jesteśmy wiodącym graczem na rynku smartfonów oraz telefonów komórkowych. W portfolio posiadamy najpopularniejszą w Polsce markę telefonów outdoorowych HAMMER, a także pioniera polskiej telefonii komórkowej – markę myPhone – lidera na rynku telefonów klasycznych. Jako jedyny polski producent jesteśmy partnerem Google. Stale współpracujemy z największymi globalnymi firmami technologicznymi takimi, jak Foxcon czy Qualcom, a także ze znanymi sieciami elektromarketów i marketów oraz z największymi operatorami sieci GSM. Od 2007 roku wprowadziliśmy na rynek ponad 100 różnych modeli i sprzedaliśmy klika milionów urządzeń. Działamy w 17 krajach Europy osiągając status lidera w swojej kategorii. Nasz Zespół liczy już ponad 180 osób realizujących swoje zadania z pasją.
W tej roli będziesz uczestniczył w całym cyklu życia produktu od momentu jego przygotowania, wprowadzenia na rynek, po promocję i wsparcie sprzedaży. Będziesz mógł realizować śmiałe pomysły, wąsko targetowane promocje oraz wysokonakładowe kampanie omnichannel. Od Ciebie zależeć będzie komunikacja i wizerunek linii produktowej HAMMER.
Zakres zadań:
• współtworzenie i nadzór nad komunikacją marketingową dla linii produktowej HAMMER
• współpraca z Działem Produktów przy procesie wprowadzania nowych produktów na rynek
• przygotowanie i nadzór nad realizacją kampanii marketingowych (TV i Internet)
• współpraca z Działem Sprzedaży przy procesie przygotowywania ofert handlowych
i promocyjnych
• współpraca przy organizacji krajowych i międzynarodowych wydarzeń branżowych
• przygotowywanie opakowań, materiałów reklamowych oraz wspierających sprzedaż
(drukowanych, digital, multimedialnych)
• kreowanie i wdrażanie działań wzmacniających pozycję produktów i wizerunek marek
• współpraca z agencjami zewnętrznymi i domami mediowymi
• analiza rynku i określanie potrzeb klienta
• doświadczenie we wprowadzaniu produktów na rynek (idealne z branży technologicznych)
• doświadczenia w pracy związanej z marketingiem produktów i linii produktowych
• doświadczenie we współpracy z zespołem graficznym, Działem Sprzedaży i Działem Produktów
• doświadczenie w przygotowywaniu dużych kampanii marketingowych w TV i Internecie (założenia, brief, przygotowywanie spotów reklamowych, wybór i zakup mediów) oraz w weryfikacji ich efektywności
• łatwości w nawiązywaniu kontaktów i budowania relacji ze współpracownikami oraz klientami wewnętrznymi
• umiejętności pracy projektowej w zespole
• dobrej organizacji pracy i szybkości w działaniu
• podejścia „out of the box thinking” i kreatywnego myślenia
• samodzielności, odpowiedzialności, terminowość i orientacji na cel
• ciekawą, pełną wyzwań pracę w nowoczesnej firmie z dużym potencjałem rozwojowym
• możliwość nawiązania stabilnej i długotrwałej współpracy
• samodzielność w ramach wykonywanych obowiązków
• otwartość na Twoje pomysły i możliwość kreowania własnych rozwiązań
• przyjazne środowisko i atmosferę pracy
• pracę w zgranym zespole oraz pełne wsparcie we wdrożeniu w obowiązki
• dostęp do dodatkowych świadczeń pozapłacowych: m.in. opieka medyczna w Luxmed, karta sportowa (po okresie próbnym)
• lokalizacja blisko centrum Wrocławia (szybki dojazd komunikacją miejską)
• darmowy parking dla naszych Pracowników
• monitorowany parking dla rowerów
• kawę bez ograniczeń